به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما در آیین بازدید مدیرکل، سرپرستان واحد عملیات کابین و جمعی از سرمهمانداران از کیترینگ فرودگاه حضرت امام (ره) گفت: رصد و پایش و سنجش نظرات مسافران پروازهای “هما” در خصوص ارائه خدمات از جمله سرویسهای غذایی را جز اهداف روابط عمومی و بهبود خدمات داخل پرواز را حائز اهمیت ویژهای عنوان کرد.
قربانعلی گفت: با برگزاری بازدید میدانی و برقراری ارتباط همکاران سرمهماندار با کیترینگ و تبادل نظرات آنان در مورد سرویسهای غذایی، میتوانیم تغییراتی را دراین حوزه شاهد باشیم .
مدیرکل روابط عمومی “هما” با تاکید بر این موضوع که همکاران سر مهماندار و مهماندار، در روند ارایه خدمات به مسافر، افرادی هستند که در آخرین حلقه زنجیره ارائه این خدمات قرار دارند، ادامه داد: این همکاران به طور مستقیم بازخورد مسافران را در بخشهای مختلف دریافت میکنند و از علایق و انتظارات آنان آگاه هستند و در ارتباط با مسافران میتوانند با انتقال نظرات در روند بهبود خدمات تاثیرگذار باشند.
به گفته وی، اثر بخشی این اقدام دو سویه است و آشنایی همکاران سرمهماندار با فرایندهای تولید و ارایه سرویسهای غذایی و آگاهی همکاران کیترینگ از نقطه نظرات مسافران در خصوص وعدههای پذیرایی از مهمترین بخشهای این بازدید است که مجموع این اقدامات ارتقای کیفیت و حتی تنوع در سرویس های پذیرایی خواهد بود.
قربانعلی با اشاره به نظر سنجیهای انجام شده از مسافران "هما" گفت: با توجه به اینکه در نظر سنجیهای انجام شده، موضوع کیترینگ داخل پرواز مورد توجه ویژه مسافران قرار دارد و این بازدید میتواند محل تبادل اطلاعات و انتقال این بازخوردها به تامین کنندگان سرویسهای غذایی باشد.
وی در ادامه افزود: این تجربه را ما در ارتباط بین بازرگانی و سایر حوزه های عملیاتی شاهد بودیم که توانستیم با سیاست مناسب در بازرگانی افزایش فروش را ظرف دو ماه گذشته شاهد باشیم.
در این بازدید مژگان معراج مدیر کل کیترینگ گفت: کیترینگ "هما" در فرودگاه حضرت امام(ره)، تنها تأمین کننده ای است که در ساید فرودگاه قرار دارد و این در ارائه خدمات این مجموعه بسیار تاثیر گذار است.
معراج به ارائه خدمات کیترینگ به سایر شرکت های هواپیمایی در این فرودگاه اشاره کرد و افزود: "هما" هم اکنون با داشتن گواهینامههای مرتبط در زمینه ارائه کیترینگ به سایر شرکت های هواپیمایی فعال است و درحال حاضر علاوه بر ارائه سرویس به چند شرکت هواپیمایی خارجی به شرکت های داخلی متقاضی نیز این خدمات ارائه می گردد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی “هما”، برگزاری بازدیدهای میدانی در راستای افزایش تعاملات بین قسمتهای عملیاتی براساس تاکید و درخواست مدیر عامل "هما" در دستورکار قرار گرفته است و اولین تجربه ارتباط و تعامل بین قسمتی، بازدید مدیران بازرگانی از مجموعه مهندسی و تعمیرات بود که پیش از این انجام شد.